Menu

PROGRAM FORUM

PROGRAM FORUM

Dzień 1 29 maja 2017 r., poniedziałek

Rejestracja i poranna kawa

Wspólna gra networkingowa na otwarcie Forum

Aleksandra Schoen-Żmijowa, Director of Projects Management Department, BLUE BUSINESS MEDIA

JAKI JEST KLIENT DOJRZAŁY? KIERUNEK ZMIAN, STYL ŻYCIA, ZWYCZAJE ZAKUPOWE

Seniorzy w Polsce – badania, diagnoza potrzeb pokolenia 55+

  • Srebrna gospodarka, kierunek zmian we współczesnej Polsce
  • Diagnoza potrzeb seniorów na postawie najnowszych raportów GUS
  • Szanse dla przedsiębiorców – srebrny rynek, gdzie znaleźć potencjalnego klienta

Wiesława Borczyk, Prezes, Ogólnopolska Federacja Stowarzyszeń Uniwersytetów Trzeciego Wieku

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

„Wesołe jest życie staruszka”, czyli portret Silver Generation - co robią w mediach, na zakupach i w wolnym czasie

  • Czy dzisiejsi seniorzy to tylko couch potatoes? Ile czasu spędzają przed TV, czy korzystają z Facebooka, oglądają VOD?
    Czy chodzą do kina? Czy wszyscy są tacy sami?
  • Jakie są ich nastroje konsumenckie? Czego się obawiają? A może z optymizmem patrzą w przyszłość i chcą wydawać swoje pieniądze...
  • Jak alokują swój budżet – czy ważniejsze są usługi i przyjemności czy zaspokojenie codziennych potrzeb?
  • Czy i jak korzystają z możliwości jakie daje mobile? Gdzie i jak często robią swoje codzienne zakupy, ile na nie wydają?
  • Jak to wygląda w krajach rozwiniętych w Europie i na Świecie – na jaką srebrną falę powinna się przygotować Polska?

Artur Czajka, Client Business Partner, NIELSEN
Gabriel Matwiejczyk, Digital Projects Manager, NIELSEN

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Networkingowa przerwa kawowa

SENIOR W SIECI – SKUTECZNE KANAŁY DOTARCIA DO POKOLENIA „SILVER”

Tradycyjne metody komunikacji z grupą 55+, a nowe media
Case study: PATYNA.PL

  • Na co zwrócić uwagę w komunikacji za pośrednictwem nowych mediów
  • Jak pokolenie 55+ korzysta z Internetu i jak mu to ułatwić
  • Co wspólnego ma grupa 55+ z pokoleniem Y i Z
  • Jak dalszy rozwój digitalu wpłynie na komunikację z silver generation

Mikołaj Szymański, Managing Partner, KERRIS GROUP
Ignacy Bochiński, Partner, KERRIS GROUP, PATYNA.PL

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Przerwa na lunch

Srebrne pokolenie w sieci czyli panel influencerów 55+: Jak optymalnie wykorzystać potencjał Influencera promując brand
do klienta dojrzałego?

Prowadzenie: Łukasz Głombicki, Head of Communications, LifeTube

Iwona Dąbrowska, redaktor naczelna magazynu, "Lecą Lata, Biegną Dni"
Jaga Janik, blogerka, influencerka modowa i lifestylowa autorka bloga fashion50plus.pl
Elżbieta Hübner, blogerka modowa, autorka bloga fajna-baba-nie-rdzewieje.pl

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Facebook dla grupy docelowej 55+. Jak do tego podejść?
Case study: FACEBOOK

  • Kim naprawdę są i co robią na Facebooku
  • Efektywnie targetuj seniora w sieci
  • Modelowanie zachowań konsumentów na podstawie zachowań na Facebooku

Maciej Bernacki, Partner CEE, FACEBOOK

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Networkingowa przerwa kawowa

POZNAJMY SENIORÓW – TAKIMI, JACY SĄ NAPRAWDĘ!

Dancing Międzypokoleniowy - obalamy stereotypy związane ze starością!

Paulina Braun, CEO startupu DANCING MIĘDZYPOKOLENIOWY

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

DYSKUSJA PANELOWA: Jak wygląda nasz dzień? Co kupujemy, co przykuwa naszą uwagę? Czy rynek „dojrzał” do nas? Czyli seniorzy sami o sobie

O potrzebach klientów dojrzałych, ich pasjach, marzeniach, zwyczajach zakupowych, na co chętnie wydają, na czym oszczędzają i ile czasu spędzają w Internecie – poznaj ich z bliska!

Moderator: Paulina Braun, CEO startupu DANCING MIĘDZYPOKOLENIOWY

Uczestnicy Dyskusji: Seniorzy związani z Dancingiem Międzypokoleniowym

Koktajl networkingowy

Zakończenie pierwszego dnia Forum

Dzień 2 30 maja 2017 r., wtorek

Prowadząca drugi dzień Forum: Dorota Bąbiak-Kowalska – Radca Prawny


Rejestracja, poranna kawa i słodki poczęstunek

Otwarcie drugiego dnia Forum

Aleksandra Schoen-Żmijowa, Director of Projects Management Department, BLUE BUSINESS MEDIA

SENIOR POD LUPĄ W KONTEKŚCIE ZMIAN DEMOGRAFICZNYCH I REWOLUCJI DIGITAL

Gospodarka senioralna w procesie zmian demograficznych

Marzena Rudnicka, Prezes Krajowego Instytutu Gospodarki Senioralnej

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Seniorzy w erze Digitalizacji

  • Demokratyzacja technologii w perspektywie najbliższych 5-10 lat
  • Dostosowanie środowiska zakupowego i cyfrowego do potrzeb seniorów
  • Aktywizacja zawodowa seniorów dzięki digitalizacji i ekonomii współpracy
  • Rola gier i gamifikacji w angażowaniu starszego pokolenia

Sebastian Starzyński, Prezes, ABR SESTA

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Networkingowa przerwa kawowa

KSZTAŁTOWANIE POZYTYWNYCH EMOCJI I DOŚWIADCZEŃ ZAKUPOWYCH POKOLENIA 55+

Senior w branży Travel – dotarcie, preferencje i proces zakupu w odniesieniu do Core Grupy:

  • Obraz Seniora w Internecie
  • Różnice w preferencjach wyboru w kanale online i offline
  • Proces zakupowy (ścieżka użytkownika) w kanale online i offline

Jarosław Sokołowski, Head of Marketing& eCommerce, NECKERMANN PODRÓŻE
Magda Czachowska, Dyrektor Marketingu, OPTIMISE

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Seniorzy jako użytkownicy nowoczesnych technologii
Case study: ING BANK ŚLĄSKI

  • Seniorzy jako użytkownicy nowych technologii
  • Kreowanie przestrzeni „wygodnej” dla tego pokolenia
  • Jak sprawić by senior chętniej korzystał z wirtualnej bankowości

Tomasz Opalski, Advanced Customer Journey Manager, ING BANK ŚLĄSKI
Aleksandra Mozalewska, Senior UX/Content Specialist - Agencja UX Symetria

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Przerwa na lunch

Interaktywne warsztaty: Mapa empatii i projektowanie doświadczeń seniorów- jak to wykorzystać w skutecznej komunikacji do Seniorów 55+

Patrycja Hackiewicz, Założycielka, Customized Group Zuzanna Mazurek, Certyfikowany Coach

Wspólna dyskusja przy stolikach

Na podsumowanie spotkania, by pozostawić Państwa w duchu wzajemnej wymiany doświadczeń i inspiracji, uczestnicy Konferencji podzieleni zostaną na kilka grup tematycznych. Każda będzie miała do dyspozycji 35 minut, by przedyskutować swój temat. Na zakończenie „Inspirator” zaprezentuje podsumowanie dyskusji stolika.

Proponowane tematy do wyboru:

  1. „Srebrne wilki” na ekranie czyli wizerunek seniora i przekaz w mediach, który zyska jego uznanie
  2. Emocje a marka – jak zbudować ponadpokoleniowe zaufanie seniorów wykorzystując storytelling i marketing oparty na emocjach
  3. Wykorzystanie nowych możliwości kontaktu osobistego online w komunikacji do srebrnego pokolenia – live chaty, marketing automation, boty
  4. My też będziemy seniorami!- co musimy zmienić w strategii i komunikacji by były adekwatne do potrzeb „srebrnego tsunami”
  5. Jaki jest polski senior, co go wyróżnia, co lubi, co kupuje a czego jego zdaniem brakuje na rynku?
  6. Czy seniorzy kochają marki? A może kochają dobrą jakość? Skuteczny branding do srebrnego pokolenia

„Jedna srebrna myśl od każdego ze stolików”- podsumowanie pracy w grupach

Zakończenie Forum

PATRON MEDIALNY