II Marketing to Silver Generation

Program

Dzień 1: 12 czerwca 2018, wtorek

Moderatorzy Forum:
Łukasz Bielewicz, Manager, Brand Strategy & Consumer Research, DELOITTE CONSULTING
Paweł Wójcik, Wykładowca, Wydział Psychologii, UNIWERSYTET WARSZAWSKI

Rejestracja i poranna kawa

Wspólna gra networkingowa na otwarcie Forum

Amina Fahie, Project Manager, BLUE BUSINESS MEDIA

POZNAJ SREBRNEGO KONSUMENTA!– KIM JEST KLIENT DOJRZAŁY

Senior to Klient 2018 – poznaj portret srebrnego pokolenia

Marzena Rudnicka, Prezes Zarządu, KRAJOWY INSTYTUT GOSPODARKI SENIORALNEJ

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Dyskusja panelowa: Starzenie się społeczeństw – problem, wyzwanie a może szansa dla biznesu – strategia, content i … no właśnie?

Prowadzenie:
Łukasz Bielewicz, Manager, Brand Strategy & Consumer Research, DELOITTE CONSULTING

Udział w panelu wezmą:
Kuba Ogiński, Group Brand Manager, LOTTE WEDEL
Jakub Jasiński, Media Manager, T-MOBILE
Anna Marszalik-Kraszewska, Założycielka, SILVERWAVE

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Networkingowa przerwa kawowa

Oto jesteśmy!– Konfrontacja Młodszy Senior vs Starszy Senior

Dorota Peretiatkowicz, Business Unit Manager, IQS
Michał Kot, New Business Director, IQS

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

DOTRZYJ DO SENIORA POPRZEZ ADEKWATNY DLA TEJ GRUPY MEDIA MIX

Panel Dyskusyjny: Srebrne pokolenie w sieci. Poznajcie siłę Influencerów 55+. Najważniejsze zasady współpracy z dojrzałymi twórcami w Polsce

Moderator:
Paulina Braun, CEO startupu, DANCING MIĘDZYPOKOLENIOWY

Udział w panelu wezmą „Srebrne Gwiazdy”:
Helena Norowicz - polska Aktorka, modelka
Jadwiga Janik - Autorka bloga o modzie fashion50plus.pl
Ireneusz Korzeniewski – Bloger modowy Styleman
Elwira Kołodziejczyk – Influencerka

Klient Senior i jego podróż dookoła marki na przykładzie kobiet 55+
Case study: PROMEDICA24

  • Zrozumieć Klienta – poznaj swoje Persony: rozpoznawanie potrzeb, oczekiwań, identyfikacja barier i driverów, segmentacja
  • Słuchać i odpowiadać: desk reaserch, feedback, analiza www, social media study, reklamacje, badania etnograficzne
  • Decision customer journey czyli zmapuj podróż Klienta

Piotr Haładus, Członek Zarządu, Dyrektor marketingu, PROMEDICA24

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Przerwa na lunch

Rola opiekuna osoby starszej w komunikacji marki – jak docierać bezpośrednio i promować markę w środowisku seniorów
Case study: ESSITY

  • Starzejące się społeczeństwo - konsekwencje dla systemu opieki zdrowotnej i budżetu seniora
  • Senior, opiekun, podopieczny - profil i rola w podejmowaniu decyzji zakupowych
  • Kiedy użytkownik to nie nabywca - formy przekazu i narzędzia komunikacji

Agnieszka Lipińska, Regional Marketing Manager EE&MEA TENA, ESSITY POLAND

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Od znajomości marki do podpisania umowy z Seniorem – synergia działań w wielu kanałach
Case study: FUNDUSZ HIPOTECZNY DOM

  • Media-mix budujący zainteresowanie ofertą
  • Internetowy senior i jego specyfika
  • Utrzymanie relacji z seniorem za pomocą różnych kanałów

Piotr Jakubowski, Marketing Manager, FUNDUSZ HIPOTECZNY DOM

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Otwarcie na Klienta seniora, czyli o wdrożeniu nowej usługi dedykowanej osobom 60+
Case study: BENEFIT SYSTEMS

  • 70tka to nowa 30tka – stereotypy vs realia
  • Aktywność fizyczna Seniorów – ich potrzeby oraz oczekiwania
  • Szturmem na siłownie - efekty pilotażu karty MultiSport Senior oraz kluczowe wnioski

Agata Gredżuk, Kierownik Zespołu Rozwoju Usług, BENEFIT SYSTEMS

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Networkingowa przerwa kawowa i podział na interaktywne stoliki tematyczne

W gronie praktyków – doświadczenie przede wszystkim!
To interaktywne spotkania w kameralnych grupach, których celem jest wspólne wypracowanie odpowiedzi na pytania w najbardziej interesujących, wskazanych przez Państwa, obszarach – poprzez aktywny udział uczestników. Liczba uczestników danej grupy jest ograniczona – decyduje kolejność zgłoszeń.

    Proponowane stoliki do wyboru:
  • Stolik 1: Emocje a marka – jak zbudować zaufanie seniorów wykorzystując marketing oparty na emocjach

    Łukasz Bielewicz, Manager, Brand Strategy & Consumer Research, DELOITTE CONSULTING

  • Stolik 2: Seniorzy online - jak wykorzystać komunikację i cyfryzację usług w modelach biznesowych dla starzejących się społeczeństw

    Paweł Stężycki, Dyrektor ds. Planowania Innowacji, ALIOR BANK

Koktajl networkingowy – za „deckami” wystąpią weterani Dancingów Międzypokoleniowych DJ Janeczka i DJ Roman

Zakończenie pierwszego dnia Forum

Dzień 2: 13 czerwca 2018, środa

Moderatorzy Forum:
Łukasz Bielewicz, Manager, Brand Strategy & Consumer Research, DELOITTE CONSULTING
Paweł Wójcik, Wykładowca / Wydział Psychologii, UNIWERSYTET WARSZAWSKI

Rejestracja i poranna kawa

Wspólna gra networkingowa na otwarcie drugiego dnia Forum

Amina Fahie, Project Manager, BLUE BUSINESS MEDIA

CUSTOMER INSIGHT DOJRZAŁEGO KLIENTA
OTO JESTEŚMY!- KNOW-HOW KOMUNIKACJI Z SENIOREM

„Młodość to czas na zdobywanie, średni wiek - na poprawę, a starość - na wydawanie" Anne Bradstreet

Czy "Wesołe jest życie staruszka"? Wpływ wieku konsumentów na ich konsumpcję i styl życia
Na podstawie badań odpowiemy na pytania, czy emerytura to stan umysłu, w którym wszyscy emeryci upodabniają się do siebie, czy też zmiana statusu zawodowego, która nie wpływa na sposób życia ani styl konsumpcji – cenne wskazówki dla marketera

Łukasz Bielewicz, Manager, Brand Strategy & Consumer Research, DELOITTE CONSULTING
Paweł Wójcik, Wykładowca, Wydział Psychologii, UNIWERSYTET WARSZAWSKI

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Dyskusja panelowa Reprezentantów Silver Generation
Jest nas 10 mln, czy na pewno dobrze nas znasz? – Interaktywna rozmowa z seniorami o ich potrzebach i pragnieniach

  • O czym marzą, jakie mają pasje
  • Co jest dla nich ważne
  • Jak spędzają wolny czas
  • Ile czasu spędzają w Internecie
  • Jak odbierają swój wizerunek w reklamie

Moderator:
Paulina Braun, CEO startupu, DANCING MIĘDZYPOKOLENIOWY

Uczestnicy Dyskusji: Seniorzy związani z Dancingiem Międzypokoleniowym

Networkingowa przerwa kawowa

Młodzi inaczej, silverzy i królewny jesieni - jak do nich mówić?
5 wskazówek, po które warto sięgać w komunikacji do dojrzałych odbiorców

  • Co zrobić, aby lepiej trafiać do grupy 50+ - kilka praktycznych, nie zawsze oczywistych porad
  • Jak zastosować tę wiedzę w strategiach marketingowych - przykłady z życia i briefów wzięte
  • Co o tym wszystkim myślą główni zainteresowani - czyli wyniki badań, które zaskoczyły nawet silverowych ekspertów

Anna Marszalik-Kraszewska, Założycielka, SILVERWAVE

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

NIECH SIĘ Z TOBĄ UTOŻSAMIĄ! UNIKALNY BRANDING I CUSTOMER EXPERIENCE, TYCH KTÓRZY WYDAJĄ SIĘ BYĆ POMIJANI

Kreowanie wizerunku nowoczesnej marki premium w oczach seniorów
Case study: DERMIKA

  • Produkt premium – czym jest i co daje konsumentom
  • Nowoczesność a tradycja – czy dla seniorów zatrzymał się czas w latach 90-tych
  • Za co mogę zapłacić więcej – smart shopping vs. inwestycja

Michał Drozd, Marketing Manager Soraya & Dermika, ORKLA CARE

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Przerwa na lunch

Skuteczne sposoby dotarcia do seniorów. Jak seniorzy szukają informacji i jak wchodzą z nimi w interakcje.

  • Możliwości narzędzi Google oraz Facebook w docieraniu do seniorów
  • Analizy zachowań segmentu seniorów w Google Analytics
  • Czy seniorzy są wykluczeni z rewolucji mobilnej

Krzysztof Marzec, CEO, DevaGroup / Certyfikowany Trener Google AdWords

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

SENIORZE UWAŻAJ!- PRZECIWDZIAŁANIE NIEUCZCIWYM PRAKTYKOM

Dyskusja panelowa: Etyka w reklamie – przeciwdziałanie nieuczciwej reklamie wobec dojrzałego Klienta

Prowadzenie:
Łukasz Bielewicz, Manager, Brand Strategy & Consumer Research, DELOITTE CONSULTING
Paweł Wójcik, Wykładowca, Wydział Psychologii, UNIWERSYTET WARSZAWSKI

Udział w panelu wezmą:
Zbigniew Gajewski, Dyrektor Generalny, ZWIĄZEK STOWARZYSZENIA RADA REKLAMY
Małgorzata Cieloch, Zastępca Dyrektora w Biurze Prezesa, URZĄD OCHRONY KONKURENCJI I KONSUMENTÓW
Agnieszka Siarkiewicz, Starszy menedżer ds. komunikacji i promocji oraz programów organizacji, FORUM ODPOWIEDZIALNEGO BIZNESU

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Wspólna dyskusja przy stolikach
Na podsumowanie spotkania, by pozostawić Państwa w duchu wzajemnej wymiany doświadczeń i inspiracji, uczestnicy Konferencji podzieleni zostaną na kilka grup tematycznych. Każda będzie miała do dyspozycji 35 minut, by przedyskutować swój temat. Na zakończenie „Inspirator” zaprezentuje podsumowanie dyskusji stolika.

    Proponowane tematy do wyboru:
  1. Marka która podbije serce „srebrnych wilków” – budowanie miłości do marki, co powoduje, że Klient pozostaje nam wierny
  2. „Silverzy” na ekranie czyli wizerunek seniora i przekaz w mediach, który zyska jego uznanie
  3. Jak dotrzeć do Silver Generation, wykorzystując adekwatny dobór mediów – tradycyjne media kontra nowoczesne kanały komunikacji
  4. Odrzućmy stereotypy dotyczące współczesnych seniorów – senior kiedyś i dzisiaj – pokolenie gwałtownych zmian
  5. Wykorzystanie nowych możliwości kontaktu osobistego online w komunikacji do srebrnego pokolenia – live chaty, marketing automation, boty
  6. My też będziemy seniorami! – co musimy zmienić w strategii i komunikacji by były adekwatne do potrzeb „srebrnego tsunami”

„Skarbnica srebrnych myśli” – podsumowanie pracy w grupach

Zakończenie Forum