Moderatorzy Forum:
Łukasz Bielewicz, Business Development Manager, GFK
Paweł Wójcik, Wykładowca, Wydział Psychologii, UNIWERSYTET WARSZAWSKI
Rejestracja i poranna kawa
Wspólna gra networkingowa na otwarcie Forum
Amina Fahie, Project Manager, BLUE BUSINESS MEDIA
Senior to Klient 2018 – poznaj portret srebrnego pokolenia
Marzena Rudnicka, Prezes Zarządu, KRAJOWY INSTYTUT GOSPODARKI SENIORALNEJ
Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi
Dyskusja panelowa: Starzenie się społeczeństw – problem, wyzwanie a może szansa dla marketera – strategia, content i … no właśnie?
Prowadzenie:
Łukasz Bielewicz, Business Development Manager, GFK
Udział w panelu wezmą:
Kuba Ogiński, Group Brand Manager, LOTTE WEDEL
Jakub Jasiński, Media Manager, T-MOBILE
Rafał Badowski, Sales Director, MAZDA MOTOR POLAND
Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi
Networkingowa przerwa kawowa
Oto jesteśmy!– Konfrontacja Młodszy Senior vs Starszy Senior
Dorota Peretiatkowicz, Business Unit Manager, IQS
Michał Kot, New Business Director, IQS
Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi
Panel Dyskusyjny: Srebrne pokolenie w sieci. Poznajcie siłę Influencerów 55+. Najważniejsze zasady współpracy z dojrzałymi twórcami w Polsce
Moderator:
Paulina Braun, CEO startupu, DANCING MIĘDZYPOKOLENIOWY
Udział w panelu wezmą „Srebrne Gwiazdy”:
Helena Norowicz - polska Aktorka, modelka
Jadwiga Janik - Autorka bloga o modzie fashion50plus.pl
Ireneusz Korzeniewski – Bloger modowy Styleman
Elwira Kołodziejczyk – Influencerka
Klient Senior i jego podróż dookoła marki na przykładzie kobiet 55+
Case study: PROMEDICA24
Piotr Haładus, Członek Zarządu, Dyrektor marketingu, PROMEDICA24
Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi
Przerwa na lunch
Rola opiekuna osoby starszej w komunikacji marki – jak docierać bezpośrednio i promować markę w środowisku seniorów
Case study: ESSITY
Agnieszka Lipińska, Regional Marketing Manager EE&MEA TENA, ESSITY POLAND
Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi
Od znajomości marki do podpisania umowy z Seniorem – synergia działań w wielu kanałach
Case study: FUNDUSZ HIPOTECZNY DOM
Piotr Jakubowski, Marketing Manager, FUNDUSZ HIPOTECZNY DOM
Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi
Otwarcie na Klienta seniora, czyli o wdrożeniu nowej usługi dedykowanej osobom 60+
Case study: BENEFIT SYSTEMS
Agata Gredżuk, Kierownik Zespołu Rozwoju Usług, BENEFIT SYSTEMS
Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi
Networkingowa przerwa kawowa i podział na interaktywne stoliki tematyczne
W gronie praktyków – doświadczenie przede wszystkim!
To interaktywne spotkania w kameralnych grupach, których celem jest wspólne wypracowanie odpowiedzi na pytania w najbardziej interesujących, wskazanych przez Państwa, obszarach – poprzez aktywny udział uczestników. Liczba uczestników danej grupy jest ograniczona – decyduje kolejność zgłoszeń.
Koktajl networkingowy – za „deckami” wystąpią weterani Dancingów Międzypokoleniowych DJ Janeczka i DJ Roman
Zakończenie pierwszego dnia Forum
Moderatorzy Forum:
Łukasz Bielewicz, Business Development Manager, GFK
Paweł Wójcik, Wykładowca / Wydział Psychologii, UNIWERSYTET WARSZAWSKI
Rejestracja i poranna kawa
Wspólna gra networkingowa na otwarcie drugiego dnia Forum
Amina Fahie, Project Manager, BLUE BUSINESS MEDIA
Czy "Wesołe jest życie staruszka"? Wpływ wieku konsumentów na ich konsumpcję i styl życia
Na podstawie badań odpowiemy na pytania, czy emerytura to stan umysłu, w którym wszyscy emeryci upodabniają się do siebie, czy też zmiana statusu zawodowego, która nie wpływa na sposób życia ani styl konsumpcji – cenne wskazówki dla marketera
Łukasz Bielewicz, Business Development Manager, GFK
Paweł Wójcik, Wykładowca, Wydział Psychologii, UNIWERSYTET WARSZAWSKI
Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi
Dyskusja panelowa Reprezentantów Silver Generation
Jest nas 10 mln, czy na pewno dobrze nas znasz? – Interaktywna rozmowa z seniorami o ich potrzebach i pragnieniach
Moderator:
Paulina Braun, CEO startupu, DANCING MIĘDZYPOKOLENIOWY
Uczestnicy Dyskusji: Seniorzy związani z Dancingiem Międzypokoleniowym
Networkingowa przerwa kawowa
„Czy istnieje wiek idealny?”– czyli jak marki wykorzystują nasze poczucie wieku
Case study: ING BANK ŚLĄSKI
Paweł Loedl, Strategy Director, ING BANK ŚLĄSKI
Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi
Kreowanie wizerunku nowoczesnej marki premium w oczach seniorów
Case study: DERMIKA
Michał Drozd, Marketing Manager Soraya & Dermika, ORKLA CARE
Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi
Przerwa na lunch
Wymagający, ale lojalny, czy co decyduje o lojalności Klienta dojrzałego, jak przywiązanie do marek zmienia się wraz z wiekiem
Prelegenta zaprezentujemy wkrótce
Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi
Dyskusja panelowa: Etyka w reklamie – przeciwdziałanie nieuczciwej reklamie wobec dojrzałego Klienta
Prowadzenie:
Łukasz Bielewicz, Business Development Manager, GFK
Paweł Wójcik, Wykładowca, Wydział Psychologii, UNIWERSYTET WARSZAWSKI
Udział w panelu wezmą:
Marzena Strzelczak, Dyrektor Generalna, FORUM ODPOWIEDZIALNEGO BIZNESU
Zbigniew Gajewski, Dyrektor Generalny, ZWIĄZEK STOWARZYSZENIA RADA REKLAMY
Kolejnych uczestników zaprezentujemy wkrótce
Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi
Wspólna dyskusja przy stolikach
Na podsumowanie spotkania, by pozostawić Państwa w duchu wzajemnej wymiany doświadczeń i inspiracji, uczestnicy Konferencji podzieleni zostaną na kilka grup tematycznych. Każda będzie miała do dyspozycji 35 minut, by przedyskutować swój temat. Na zakończenie „Inspirator” zaprezentuje podsumowanie dyskusji stolika.
„Skarbnica srebrnych myśli” – podsumowanie pracy w grupach
Zakończenie Forum